Dobrze zaprojektowana przestrzeń dba o każdy szczegół. ergonomia to nie tylko ciągi komunikacyjne, odpowiednia wielkość i szerokość blatów, fotele biurowe i krzesła konferencyjne wysokiej jakości. To także szereg drobnych usprawnień, małe akcesoria i dodatki, które tworzą przyjazną, biurową przestrzeń.
Małe akcesoria i dodatki, czyli konkretnie… jakie rozwiązania? To mogą być przede wszystkim uchwyty na torbę, małe wieszaki zamontowane pod blatem stołu pracowniczego, zawieszane pojemniki na dokumenty, małe organizery, przegrody, złożone organizery do szaf, półek, szuflad i szafek.
Dodatki i mniejsze akcesoria to coś, co dopełni projekt biura. Sprawi, że będzie kompletny i stanie się ukłonem w stronę pracownika. Użytkownicy biura z pewnością docenią małe akcesoria i dodatki biurowe, ponieważ są montowane właśnie z myślą o pracowniku.
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu. Wyrażając zgodę, zgadzasz się na używanie plików cookie zgodnie z naszą polityką plików cookie.
Gdy odwiedzasz dowolną stronę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w postaci plików cookie. Kontroluj swoje osobiste usługi plików cookie tutaj.