Powierzchnia nowej siedziby Prisjakt to 1242 mkw, która ma pobudzać kreatywność zespołu i sprawić, że pracownicy biura poczują się jak w domu. To przytulna reinterpretacja przestrzeni biurowej, którą znaliśmy dotychczas. Projekt i realizacja powstały jako odpowiedź na potrzeby nowoczesnego biura, które podyktowała postpandemiczna kultura pracy.
Do tej realizacji, oprócz mebli biurowych, dostarczyliśmy także elementy niestandardowe (donice, tapicerowane siedziska, szafki lockerowe, tablice, zabudowy ścian, zabudowy kuchenne, stół do ping-ponga). W naszej pracy traktujemy projekt jako całość, dlatego dostarczamy nie tylko wyposażenie, ale również rozwiązania niezbędne do stworzenia nowoczesnej przestrzeni. Nasze wsparcie polega na kompleksowej realizacji i znajdowaniu rozwiązań dla skomplikowanych projektów pracowni architektonicznych.
Zapraszamy na wirtualny spacer po siedzibie Prisjakt w Krakowie.
W tej realizacji znalazły się meble do biura oraz akcesoria, tj: siedzisko La Isla (wersja okrągła), Sancal – szafy garderobiane (zabudowa na zamówienie, według projektu architekta) – zasłona Bedra, Vescom – stoły kwadratowe, Balma – prostokątny stół jadalniany, fotele niebieskie Ox:Co wood na czterech drewnianych nogach, Bejot – miętowe siedziska nietypowe z oparciem tapicerowanym w tkaninie Synergy (produkt na zamówienie, według projektu architekta) – donice z lakierowanej płyty mdf (produkt na zamówienie, według projektu architekta) – huśtawka Swing z drewna dębowego – pufa okrągła tapicerowana Jajo-Mild, Miuki – sofa wypoczynkowa soft seating Maja, Sits – stolik okrągły drewniany Mishell, Noti – pufa okrągła tapicerowana Jajo-Mild, Miuki – zabudowa ściany ze sklejki dziurkowanej wraz z tablicą suchościeralną (produkt na zamówienie, według projektu architekta) – stół konferencyjny Simplic, Balma – krzesła konferencyjne Vega Hit, Sitland (z niskim oparciem) – geometryczne pufy, Noti – sofa trzyosobowa Jenny, Sits – pufa X40, Noti – fotel wypoczynkowy Jenny, Sits – sznurkowa huśtawka wisząca, stoliki kawiarniane Sosa, Noti – regał biurowy (produkt na zamówienie, według projektu architekta) – krzesła pracownicze Accis Pro, Profim – regał biurowy z szafkami typu lockers oraz panelami tapicerowanymi wraz z donicami (produkt na zamówienie, według projektu architekta) – krzesła konferencyjne Ox:Co, Bejot – krzesło obrotowe Timanti, Vank.
Współpraca z firmą Colliers opiera się na wzajemnym uzupełnianiu i bardzo dobrym odwzorowaniu projektu. Ważnym punktem współpracy jest nasze zaangażowanie w słuchanie potrzeb inwestora oraz dopasowanie się do jego wymagań.
Ze swojej strony zadbaliśmy o wyposażenie i rozwiązania biurowe, które odzwierciedlają indywidualne wartości i charakter firmy Prisjakt. Rezultat, który można zobaczyć na zdjęciach to owoc wspólnych wysiłków. Współpraca z Colliers to profesjonalna relacja i inspirujące doświadczenie, które napędza nas do ciągłego doskonalenia i kreatywnej pracy.
Projekt przebiegał bez przeszkód i poszczególne etapy zrealizowaliśmy zgodnie z harmonogramem. Wyzwania, które lubimy to dostarczenie wszelkich nietypowych elementów oraz przedmiotów do stref relaksu (zobacz zakładkę soft-seating) , które pozwalają pracownikom utrzymać odpowiedni poziom kreatywności i odpoczynku.
Otwarta przestrzeń biurowa okazała się czymś zupełnie nowym dla pracowników Prisjakt, którzy do tej pory byli przyzwyczajeni do biura w zamkniętym układzie. Obecnie jednak pomieszczenia zapewniają odpowiedni dopływ światła naturalnego, są przyjazne pracy zespołowej, a także zawierają nowoczesne rozwiązania, tj. jak green wall czy dużą ilość mebli z kategorii soft-seating.
Przestrzeń została zaprojektowana tak, aby budować poczucie społeczności wśród zespołu. W związku z różnymi aktywnościami podejmowanymi wspólnie, realizacja projektu zawiera obszerną kuchnię (gdzie pracownicy mogą zagrać w gry planszowe lub wspólnie piec ciasta) oraz stół w energetycznym kolorze, który dostarczyliśmy na specjalne zamówienie.
Strefa wypoczynkowa połączona z małą strefą konferencyjną to rozwiązanie, które podkreśla nieformalny klimat biura. Brak sprecyzowanego dress-codu czy możliwość przyjścia do pracy w wygodnych ubraniach tworzy życzliwe środowisko, które dodatkowo jest uzupełniane przez komfortowe wyposażenie.
Wizualne detale w każdym z pomieszczeń, nawiązują do wartości firmy. Ich maskotką stał się zabawny ludzik IO, który pojawia się w różnych odsłonach dekoracji, utrzymanych w nurcie kinematografii. Biuro (mimo swojego otwartego charakteru) ma również strefy do pracy indywidualnej, taras połączony z kuchnią oraz pokój matki i dziecka.
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu. Wyrażając zgodę, zgadzasz się na używanie plików cookie zgodnie z naszą polityką plików cookie.
Gdy odwiedzasz dowolną stronę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w postaci plików cookie. Kontroluj swoje osobiste usługi plików cookie tutaj.