To były dwa dni wypełnione spotkaniami, rozmowami i wspaniałą atmosferą. Na otwarciu warszawskiego Showroomu włoskiej marki mebli domowych Lema Mobili zjawili się architekci i dziennikarze. Gościliśmy także Massimo Maestroni (Commercial Director Export i Marketing Director Home Division marki Lema).
Kluczowe wartości firmy to rodzina, pasja oraz innowacyjność. Za dynamizacją rozwoju marki stoi rodzina Meroni, która od 3 pokoleń tworzy meble włoskie klasy premium. Jaki jest sekret międzynarodowego sukcesu Lemy? Odpowiedź jest prosta.
Silne fundamenty, takie jak: wzajemny szacunek, etyka produkcji i synergia wyznaczają kulturę pracy. Natomiast dzięki wieloletniemu doświadczeniu, Lema znakomicie odnajduje się w dobie energicznej transformacji rynku.
Już od lat 70-tych minionego tysiąclecia firma skupiała się na innowacyjnym modelu produkcji. To pierwsza włoska firma, która miała wpływ na cały cykl tworzenia mebli. Od nakreślenia projektu, poprzez wybór materiałów aż po prace w fabryce. Dziś w sercu Brianzy oraz mieście Giussano mieszczą się 2 fabryki mebli Lema, w których pracuje 250 osób. Fotele, sofy, stoliki kawowe, stoły, krzesła i łóżka są dystrybuowane w 65 krajach na całym świecie.
Dwupoziomowa przestrzeń przy ul. Radzymińskiej 257 jest w całości dedykowana meblom Lema. Wnętrze zaprojektowała włoska architekt Cecila Riva i warto podkreślić, że idea Showroomu Logan Home to prezentacja mebli w przestrzeni domowej. Z tego powodu wnętrza zawierają pomieszczenia typowe dla rodzinnego apartamentu: salon, sypialnię, przedpokój, jadalnię i część jadalnianą w pokoju dziennym oraz otwartą garderobę.
Showroom dzieli się na dwie części, zróżnicowane względem siebie pod kątem funkcjonalności i oświetlenia (lampy marki Rotaliana). Z prywatnego parkingu bezpośrednio wchodzimy do przestronnego salonu z otwartą częścią jadalnianą. Centrum pomieszczenia jest kanapa, która skupia wokół siebie odwiedzających na rozmowach przy kieliszku prosecco lub filiżance włoskiej kawy.
W części dziennej króluje naturalne światło. Jasne pomieszczenie jest najbardziej wysuniętą częścią Showroomu. Obszerne okna od podłogi do sufitu można przysłonić delikatnymi zasłonami w kolorze neutralnego beżu. Całość salonu prezentuje łagodne kolory ziemi, czyli beże, szarości, butelkową zieleń przełamaną czarnymi akcentami.
W dalszej części mamy przedpokój z kultowymi projektami Lemy: szezlongiem EYDO i biblioteczką Booken, które były najchętniej fotografowanymi meblami podczas otwarcia Showroomu. Wyposażenie oświetla spiralna lampa, która otula ekspozycję ciepłym, miękkim światłem. Przedpokój bezpośrednio łączy się z sypialnią, otwartą na garderobę. Tuż za ścianą mieści się jadalnia, która pełni funkcję wzorcowni. To właśnie tam, przy stole udekorowanym płatkami złota, można zapoznać się z tkaninami, kolorami i materiałami wykończeniowymi włoskich mebli marki Lema.
Dni Otwarte, które zorganizowaliśmy w formie inauguracji Showroomu to 2 dni poświęcone w całości architektom wnętrz oraz dziennikarzom. Gości witała V-ce Prezes Zarządu Logan, Halina Suszko, a markę Lema zaprezentowała Italian Brand Director, Agnieszka Kędroń oraz architekt wnętrz, Bartosz Wolski.
Showroom Lema mieści się przy ul. Radzymińskiej 257 w Warszawie. Oprócz mebli domowych, można również zobaczyć 2 piętra, które przeznaczyliśmy na prezentację mebli biurowych. Oba Showroomy są w tym samym budynku.
Sporym udogodnieniem dla gości jest prywatny parking przeznaczony w całości dla odwiedzających. Showroom można zobaczyć od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 17:00.
Zapraszamy!
Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z Internetu. Wyrażając zgodę, zgadzasz się na używanie plików cookie zgodnie z naszą polityką plików cookie.
Gdy odwiedzasz dowolną stronę internetową, może ona przechowywać lub pobierać informacje w Twojej przeglądarce, głównie w postaci plików cookie. Kontroluj swoje osobiste usługi plików cookie tutaj.